Stage in Aruba - Reisverslagen van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Stage in Aruba - Reisverslagen van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Stage in Aruba

Hallo allemaal,

Komende 5 maanden zal mijn thuisbasis het zonnige Aruba zijn. Hier zal ik samen met 4 andere klasgenoten (Laura, Wesley en Nathalie) stage lopen binnen de horeca branche.

Mijn stage bedrijf wordt een ontzettend leuk restaurant in het centrum van Aruba. Het is gevestigd in Oranjestad en ligt direct aan het strand. Iedere werkdag de ondergaande zon, wie wilt dat nou niet?

Ons thuis de komende 5 maanden zal Sunshine appartments zijn.
Hier delen Laura en ik een appartement, wat maar 1 kilometer van het strand is. Helemaal niet zo verkeerd dus!

Ik hou jullie via dit blog en facebook op de hoogte van de avonturen!

Lieve groetjes,

Romy

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2014

Aruba vanuit elk oogpunt bekeken

16 Mei 2014

Wat een week... Wat een avontuur...

09 Mei 2014

Gezelligheid,versleten flipflops en vieze beestjes

23 April 2014

De eerste (bijna) 3 maanden overleefd!

10 April 2014

Bon dia, kon ta bai?
Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8601

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: