Aruba one happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Aruba one happy island - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Aruba one happy island

Blijf op de hoogte en volg Romy

31 Januari 2014 | Aruba, Aruba

Teenslippers aan, zand in de haren, zonnebril op je neus en zonnebrand als lijflucht... Oftewel het leven op Aruba!

Wat is het hier heerlijk zeg! Aan dit leven kan ik wel wennen.
De afgelopen 2 dagen zijn we ontzettend druk bezig geweest met van alles regelen. Of nouja druk.. Druk op zijn Antilliaans, dat betekend dus alles op het gemakje regelen en komt het vandaag niet dan komt het morgen wel! Ik moet zeggen dat wij die vibe al goed te pakken hebben.

Gister hebben we een auto geregeld, wat vooral een scheurmonster is haha. Het is een hyundai spark, en het rijdt voor op Aruba prima! We merken wel dat wij als Nederlandse meisjes ontzettend verwend zijn wat betreft auto's, rijstijl en vooral de wegen! Maar we redden ons prima hier.

Nadat de auto geregeld was konden we op ontdekking uit, een auto is hier eigenlijk de sleutel tot vrijheid! Zonder auto kom je echt helemaal nergens. Want mensen die fietsen zie je hier bijna niet, en als je ze ziet dan valt je mond open van verbazing. Laura en ik verbazen ons iedere keer weer over het leven hier, wat we voorlopig ook wel ons leven mogen noemen. Genieten doen we in ieder geval volop!

Nu ga ik even lekker douche, en daarna gaan we opzoek naar een eettentje!

Lieve groetjes,

Romy

  • 01 Februari 2014 - 09:07

    Janny Peeters:

    Hallo Romy,

    Zo te lezen zijn jullie al helemaal "ingeburgerd", ja en die auto heb je nodig op 't eiland.
    Doe wel voorzichtig!

    Wij waren een paar jaar geleden op Bonaire en Curaçao en ik kan me zo goed voorstellen hoe je alles ervaart, ' t klimaat de manier van leven, zo easy going!!!
    Ik vind het heel leuk om je volgen en kijk iedere dag even of er weer wat gemeld is.

    Veel plezier maar weer en geniet van elke dag!
    Janny

  • 01 Februari 2014 - 12:43

    Papa:

    Hoi lieverd,

    Dat klinkt weer goed! Misschien doen die antillianen het nog niet zo slecht. Waarom moeten wij altijd alles snel doen terwijl het rustig aan ook kan. Het leermoment van de dag! Ik zat gisteren naar je foto van het strand te kijken en oude herinneringen kwamen weer boven. Nu je de auto hebt en dingen kan gaan bekijken is het misschien nog wel leuk om naar de "Franse pas" te gaan. Het is een mooi natuurgebied met een spookachtig verleden. De Arubanen durfen hier 's nachts niet te komen omdat het er spookt. Heel vroeger is er gevochten en de geesten van deze militairen spoken er 's nachts nog rond. Zolang je er overdag komt is er niks aan de hand en kan je genieten van het mooie gebied! Met de motor heb ik er heel wat kilometertje gereden en als marinier heb ik er zwarte sneeuw gezien, haha!

    Liefs papa!
    Ps. Als je zin en tijd hebt stuur dan nog eens wat foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 8616

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: