We zijn er! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Blijf op de hoogte en volg Romy

30 Januari 2014 | Aruba, Aruba

We zijn er!

Het was een lange reis, maar gelukkig was alles goed verlopen.
In het hotel waar we de eerste 5 nachten zitten zijn we ontzettend vriendelijk ontvangen. De eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en leggen veel uit. Vanmiddag rijden we met één van de eigenaren naar het autoverhuur bedrijf. Daar gaan we een auto huren, want die heb je echt nodig op dit eiland.

Toen we aankwamen gister op het vliegveld was het wel even wennen hoor. Want wat een temperaturen zijn daar! Het was 28 graden en overdag lopen de temperaturen tot over de 30 graden! Dat is wel eens even iets anders dan Nederland. Zoals jullie het begrijpen zijn we druk bezig met acclimatiseren, maar één groot voordeel is de heerlijke wind! Anders is het hoogstwaarschijnlijk niet uit te houden.

Voor nu even genoeg getypt, wij gaan verder acclimatiseren in bikini aan het zwembad. Klinkt niet verkeerd toch?

Lieve en zonnige groet uit Aruba!

• 30 Januari 2014 - 17:57

Papa:

Hoi,

Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan! We hebben de vlucht gevolgd op internet en zagen steeds waar je was. Op Schiphol hebben we nog gekeken naar het vliegtuig waarmee je zou vertrekken, helaas konden we het niet zien. Anders hadden we nog foto's van de start gemaakt. Een auto heb je inderdaad nodig op het eiland. Doe je wel voorzichtig!! De rijstijl van de Arubaan is iets anders dan je misschien gewent bent. Pas ook op bij regen, het schuim staat dan op de weg. De wegen worden dan spekglad. Jaja, ik weet het ik moet niet zo zeuren. Lieverd geniet van je avontuur! Liefs papa xxx

• 30 Januari 2014 - 19:10

Rianne:

Hey lieve Romy, leuk om al zo snel van je horen! Geniet van de zon (goed smeren he?)
    Goed om te lezen dat alles goed gegaan is en jullie veilig aangekomen zijn.
    Sterkte met acclamatiseren, heerlijk temperatuurtje voor jou lijkt me?
    Tot horens weer!
    ps. Marc houd zich goed, zijn kamer is erg netjes en zijn computer opgeschoond, wat dacht je daar van?

• 31 Januari 2014 - 09:58

Mama:

Hoi lieve meis, leuk hoor zo'n blog, dan maken we op afstand toch alles een beetje mee. Heerlijk dat jullie nog een paar dagen vrij hebben om te acclimatiseren, dat heb je best even nodig en je kan lekker alles uitvinden en opzoeken. En een paar dagen hotel is ook wel lekker om te beginnen.
    Ik zou best even stiekum om een hoekje willen gluren :-)

acclimatiseer ze en geniet! Liefs en kus van mama