Bon dia, kon ta bai? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Bon dia, kon ta bai? - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Bon dia, kon ta bai?

Blijf op de hoogte en volg Romy

10 April 2014 | Aruba, Aruba

Bon dia lezers en lezeressen!

Hier weer een berichtje vanuit het (verrassing..) zonnige Aruba. Alhoewel.. momenteel is het hier avond dus heel zonnig is het niet maar wel heel warm.

Vandaag heb ik weer lekker een dagje gewerkt en ben ik nu aan het wachten tot de was klaar is. Ook dat moet hier helaas gebeuren. Oh en mam dit is het ideale land voor jou, je hoeft hier helemaal niet aan het huishouden te doen! Af en toe vegen of een emmer sop door de badkamer is voldoende. Daarbij is het hier ook nog eens veelste warm voor de toch al stomme karweitjes!

Afgelopen week heb ik een heerlijke week achter de rug met m'n dushi oftewel met Marc. In de week heb ik Marc verliefd laten worden op Aruba (sorry schoonouders) zo erg dat hij nooit meer weg wilde. Aruba roept dat soort dingen nou eenmaal op bij mensen. Ook al ben je heel druk de drukte hier is zo anders dan in Nederland. Wanneer je hier een poosje zit ga je je vanzelf als Arubaan gedragen! Alles lekker relaxt en met een zonnetje uiteraard. Hier ben je tenminste altijd bruin, loop je niet net zo gestrest rond als de gemiddelde Nederlander en doe je het allemaal iets rustiger. Het maakt hier niet uit wat voor dag het is, het bier en de wijn smaakt altijd goed! Moet je eens aan iemand in Nederland op dinsdag avond vragen gaan we een biertje doen.. Hoeveel zullen er ja zeggen? Wat denken jullie? Ik schat de kans heel laag in dat iemand meegaat.

Zoals jullie afgelopen berichten wel hebben kunnen lezen bevalt het leven hier me uitstekend. De tijd gaat ook zo ontzettend snel. Inmiddels zit ik bijna op de helft. En mama en Audrey komen natuurlijk ook al bijna, daar kijk ik ontzettend naar uit moet ik zeggen. Ben uiterst benieuwd wat hun van het eiland gaan vinden! Maar eerst komen zondag de ouders van Laura, uiteraard ook hartstikke gezellig! We hebben het maar druk met al dat bezoek.

Dit was het denk ik wel zo'n beetje voor vandaag, ik ga maar eens de was ophangen! Fijne werkdag allemaal en tot de volgende!

Ayó,

X Romy

  • 10 April 2014 - 21:49

    Mams:

    Hoi lieve Romy,

    haha, qua huishouden zit ik daar helemaal op m'n plek dus. Het zal nooit m'n hobby worden.Je leeft daar natuurlijk ook veel minder in je huis, alles lekker buiten. En je wasje zal ook zo droog zijn , niet moeilijk doen met binnenhangen.
    Trouwens op alle foto's die ik van je gezien heb, zie je er heerlijk relaxed uit. En de foto's van jou en Marc samen zien er ook geweldig uit. Jullie stralen samen!
    Audrey en ik verlangen ook heel erg naar de vakantie op Aruba en we hebben er heel veel zin in om jou te zien! We tellen de dagen af. Nog 2 weken werken. Het aftellen is begonnen :-)

    Kus van mams

  • 12 April 2014 - 15:00

    Marc:

    Hee Dushi,

    Vakantie op Aruba was helemaal geweldig. Het is echt een top eiland en ik wil echt heel graag terug! Eigenlijk wilde ik helemaal niet weg! Samen zijn is altijd al geweldig maar samen op Aruba is toch nog iets specialer, zo relaxed en lekker in het zonnetje! Maarja er is nou eenmaal een einde aan gekomen jammer genoeg. Ik wens iedereen die er nog naar toe gaat in ieder geval veel plezier, maar dat is niet moeilijk op Aruba!

    Xxx

  • 13 April 2014 - 21:47

    Joyce:

    Ha meisie,

    Dat zal wel weer even wennen zijn zo zonder Marc, wel heel fijn dat jullie het samen zo leuk hebben gehad dat hij er het liefst zou blijven. Ik moet zeggen dat ik erg heb kunnen lachen om jullie foto met de zwemvesten om :-)
    Ook fijn om je zo af en toe via Skype te spreken, een foto is leuk maar een gesprek waarbij ik je gewoon zie is toch nog altijd het prettigste. Jullie tijdelijke appartement zag er trouwens goed uit!
    Tja, hier in Nederland gaat het er inderdaad wat minder ontspannen aan toe dan in Aruba. Morgen gewoon weer de wekker om 7u, ook deze week wederom lekker wat uren in de auto en geen geborrel op dinsdagavond bij een lekker temperatuurtje… Jammer hoor.
    Al is het hier ook niet verkeerd, we kunnen op het moment best vaak in het zonnetje zitten en pakken dan ook geregeld een terrasje mee. Vorig weekend was het feest van Jan en Monique en dat was nog erg gezellig, een hele mooie locatie, lekker eten, leuk feest en mooi hotel. We hebben de dansvloer 's avonds onveilig gemaakt onder leiding van Audrey & Amber en jawel, je vader liet zijn mooiste moves weer zien! Ik moet zeggen dat mijn bewegingsvrijheid enorm toenam toen ik mijn schoenen op een gegeven moment heb uitgegooid, zo veel fijner…

    Veel plezier weer in het idyllische Aruba!

    Dikke smakkerd!!

  • 14 April 2014 - 09:32

    Rianne:

    Hey lieve Romy,

    Marc kwam uiteraard erg enthousiast terug van Aruba, begrijpelijk dat hij niet terug wilde naar huis! Jullie foto's zijn stralende foto's, jullie zien er gelukkig uit met elkaar! Enne....wij hebben nog nooit onze kinderen tegengehouden of ontmoedigd wat reizen en uitdagingen betreft dus wie weet? (sorry schoonouders van Marc) voor ons een aanleiding ook eens een vakantie op jou zonnige eiland door te gaan brengen ;-)) Voor Marc maakt het niet uit waar hij woont als zeeman zijnde, als hij maar bij jou kan zijn!
    Wat een heerlijk vooruitzicht dat je moeder en zus naar je toekomen. Ik wens jullie alvast een heel fijne tijd toe met elkaar.
    Marc is inmiddels vertrokken naar zijn schip en zit ws in Singapore as we speak.
    Leen zit trouwens niet in China maar in Zuid-Korea. Begin mei gaat hij het nieuwe schip proberen te laten varen en voor het eerst gas laden, spannend!
    Heb je trouwens de Linda's nog gekregen van Marc? Veel lees plezier.
    Goed Romy, tot gauw weer.
    Liefs vanuit een ietwat grijs Zeeland.

    Rianne

  • 14 April 2014 - 20:35

    Papa:

    Hoi lieverd! Ik heb weer een druk werk weekendje achter de rug. Mijn nieuwe baan is erg druk maar gelukkig erg leuk? Zo leuk dat de dagen voorbij vliegen. Het om het weekend werken is wel even wennen. Vorige week is de boot weer in het water gegaan en ik hoop snel weer te kunnen gaan zeilen. Lekker het water op met een hapje en een drankje, tjillen op z'n Zeeuws! Oke het is geen Aruba maar dat maakt het gevoel niet minder. Lieverd ga lekker verder met genieten en we skypen binnenkort! Wil je wel weer even zien!

    Liefs papa xxx

    Oja, vrijdag ga ik een biertje drinken, ga je mee?

  • 20 April 2014 - 16:06

    Oma Lies:

    Lief Romykind,
    Ik heb alles gelezen bij mama op de laptop dus ik ben weer helemaal bij. Ik heb ook alle foto's (heel veel Romy en heel veel glaasjes ;-) gezien. Ik kan wel zien dat het leven 1 groot feest is daar. Maar ook dat het hard werken is en veel genieten!
    Liefs van je oma X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 476
Totaal aantal bezoekers 8603

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: