Wat een ontzettend zwaar leven - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Wat een ontzettend zwaar leven - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Wat een ontzettend zwaar leven

Blijf op de hoogte en volg Romy

22 Februari 2014 | Aruba, Aruba

Ola dushi's, daar ben ik weer!

Het heeft even mogen duren dat ik weer een verslag heb geplaatst maar hier is hij dan!

Inmiddels ben ik helemaal ingeburgerd en voel ik me ontzettend thuis! Aruba is een heerlijk eiland, het werk is super leuk en ik bof echt enorm met de groep van Sunshine. Het complex waar we wonen heeft meerdere appartementen die allemaal op een tuin uitkomen. Eigenlijk is het hier gewoon één groot studentenhuis en dat het 1 groot studentenhuis is zie je ook de volgende ochtend als je wakker wordt. De complete picknick tafel staat dan vol met lege flesjes bier. Zoals jullie het misschien al kunnen raden is het hier super leuk!

De 3e werkweek zit er bijna op en ik ben helemaal gewend aan alles. Super blij ben ik met het stagebedrijf! De eigenaren zijn aardig, willen je veel leren en leuke collega's. Vandaag ga ik met een paar collega's de stad in naar de parade. Het is hier namelijk carnaval en gelukkig is het carnaval niet zoals in Nederland. Nee hier is het honderd maal beter! Vandaag starten ze met de lichtjes parade, dat is een hele grote optocht waarvan alle pakken van iedereen vol met glitters en lichtjes zitten. Ik ben dus erg benieuwd hoe dat zal zijn. De koelbox is in ieder geval al gevuld met bier dus we komen de avond wel door.

Verder is het weer nog steeds niet vervelend in tegendeel zelfs! Vandaag een lekker dagje vrij en met meerdere bewoners naar het strand geweest. De onderwaterwereld hier is echt super fascinerend, heb zelfs een paar schildpadden gezien echt heel gaaf! En dat gewoon met een simpel snorkel setje.

Zoals jullie misschien begrijpen is het leven hier echt heerlijk en geniet ik met volle teugen! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar Aruba is echt one happy island en daar denkt iedereen hetzelfde over! Het voelt helemaal als thuis!

Genoeg getypt ik ga me klaar maken voor vanavond en zal jullie proberen iets meer op de hoogte te houden!

Liefs


  • 23 Februari 2014 - 12:57

    Mams:

    Hoi lieve meis,

    Blij dat je weer wat hebt geschreven in je blog, want je hebt heel veel fans hoor ! Ik kreeg namelijk van alle kanten vragen hoe het met je is en zelfs de vraag of er wat mis is met je blog omdat er geen berichten meer doorkwamen :-)
    Gelukkig kon ik zeggen dat het heel goed gaat met je en dat je het heel druk hebt met werken en vooral genieten van alles wat het leven daar heeft te bieden.
    Heel veel plezier met het carnaval daar, niet te vergelijken met het carnaval hier en al helemaal niet in Zeeland haha.
    Nou genieten doe je al dus ik zou zeggen, ga zo door!

    Liefs en kus van mams

  • 23 Februari 2014 - 15:40

    Rianne:

    Hoi lieve Romy,

    Alleen maar leuk en goed nieuws! We horen ook het een en ander via Marc natuurlijk maar het blijft een feest je blog te lezen.
    We zagen op de foto's op facebook dat je al behoorlijk bruin bent geworden.
    Hier begint de lente een klein beetje (narcissen in de tuin en koffie op het terras...met winterjas aan ;-) vrijdag vertrekt Leen naar Korea en daar is het ook weer koud! Je begrijpt, we zijn lichtelijk jaloers.....
    Maar, we gunnen het je, geniet ervan en veel plezier bij het carnaval.
    Tot horens weer!

    Lieve groetjes, Leen en Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 8607

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: