Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Romy

28 Januari 2014 | Aruba, Aruba

Lieve allemaal,

Na maanden voorbereiding, en vooral er ontzettend naar uitkijken is het nu dan eindelijk zover. Nog één nachtje slapen, en dan vliegen we om precies te zijn 12.40 uur. Na ruim 10 uur in het vliegtuig landen we in Aruba, en vanaf dat moment begint het avontuur! Spannend maar ik heb er vooral onwijs veel zin in.

Alles is sneller gegaan dan ik had verwacht! Het afscheid van vrienden en familie is geweest, allemaal super bedankt voor de lieve reacties! En tot over 5 maanden, ik zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden.

Heel veel liiefs,

Romy


  • 28 Januari 2014 - 23:19

    Oma Teddy :

    Heel veel succes en een fijne tijd in Aruba
    Met het enthousiasme van je moet het wel lukken
    Het was de laatste dag voor je vertrek gezellig om bij je op bezoek te zijn
    Maar je bent ook een gezellige kleindochter
    Goede reis en blijf genieten
    X Opa en Oma

  • 30 Januari 2014 - 13:38

    Janny En Win Peeters:

    Hallo Romy,
    Wim en ik wensen je een fijne tijd toe op Aruba, doe drie dingen heel veel en dat is genieten,genieten en genieten!
    Ik had je afgelopen maandag nog een sms'je gestuurd naar nu blijkt een oud gsm nummer, dus bij deze toch nog even een groet van ons.
    Heel veel plezier!!!!!

    janny en Wim.

  • 31 Januari 2014 - 09:32

    Manolita En Richel:

    Hallo lieve romy,

    Geweldig dat je nu helemaal in aruba bent. Je gaat hopelijk een superleuke stage tegemoet. Geniet ervan en ik blijf je volgen.

    Manolita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 8600

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: