Aruba vanuit elk oogpunt bekeken - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Aruba vanuit elk oogpunt bekeken - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Aruba vanuit elk oogpunt bekeken

Blijf op de hoogte en volg Romy

21 Juni 2014 | Aruba, Aruba

Lieve allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een verslag heb geplaatst. Sorry maar ik ben enorm druk met genieten!

Maar... ik wil jullie mijn meest recente avontuur uiteraard niet besparen!
Ik ben eergisteren namelijk op 3,5 kilometer hoogte uit een vliegtuig gesprongen! En wat was dat enorm gaaf! Het was zo gaaf dat het naar meer smaakt. Ik wilde al een tijdje skydive en aangezien alles op Aruba mogelijk is dacht ik ach... waarom niet hier? En wat ben ik blij dat ik het heb gedaan. Het was enorm helder dus de reis in het kleine inimini vliegtuigje kon je het hele eiland zien liggen. Nu kan ik dus echt zeggen dat ik Aruba vanaf alle mogelijke manieren heb bekeken.

Voor de rest gaat alles z'n gangetje hier, woensdag heb ik mijn laatste werkdag. Dat betekent dus helaas het einde van een enorm leerzame periode in een het leukste restaurant van Aruba. Vanaf die woensdag heb ik lekker nog tot dinsdag vrij dus nog even tijd om te genieten. Het einde komt nu wel erg dichtbij en om nou te zeggen dat ik daar blij van wordt...

Ik ga mij klaarmaken voor een andere werkdag! Ik zal even wat foto's uploaden zodat jullie ook wat beeld betreft weer helemaal bij zijn.

Lieve groetjes,

Romy

  • 22 Juni 2014 - 21:25

    Joyce:

    Ha Room,

    Nou vond ik je al een enorm stoere meid toen je zei dat je een half jaar naar Aruba zou gaan maar skydiving…. dat slaat alles :-). Petje af hoor, wat jij hebt gedaan zou ik nooit durven, ik ontzie het al om in een vliegtuig te stappen laat staan dat ik eruit wil springen!!

    Wat gek meisie, nog ong. een week en dan kom je weer terug, gek hoe snel een half jaar kan gaan. Wij zijn heeeel blij dat je weer thuis komt maar ik kan me voorstellen dat het voor jou heel dubbel voelt.

    Aanstaande vrijdag gaan we naar concert at sea, jammer dat je dan nog net niet thuis bent.

    Lieverd succes met je laatste werkdagen en geniet van deze laatste week!!!!!

    Dikke zoen
    Joyce

  • 23 Juni 2014 - 20:36

    Papa:

    Hoi lieverd,

    Wat een mooie foto dat je boven Aruba zweeft!!! Ik zag wel dat Aruba wat meer bebouwing heeft gekregen sinds 1987, haha. Echt stoer en dapper dat je het hebt gedaan.

    Je schrijft dat je al weer bijna naar huis gaat, wat zijn de weken maanden dan toch snel omgevlogen. Nog even en dan ben je weer lekker thuis met een hele mooie herinnering. Een herinnering waar je het nog heel vaak over gaat hebben. Ik kijk 27 jaar later nog steeds terug op een mooi ervaring en tijd. Wie weet ga je nog eens terug, als je de kans krijgt zou ik het zeker doen.

    As vrijdag gaan we naar CAS en ik heb er veel zin in! Hopelijk wordt het mooi weer (mama gaat niet, dus de kans is groot dat het mooi weer wordt). Lekker muziek luisteren, biertje en vette hap! Joyce rijdt terug dus ik ga morgen gelijk beginnen met de zoutkuur!!

    Lieverd geniet van je laatste werkdagen en het weekje vrij !!!

    Tot heeeeeel snel IHVJ xxxx

  • 25 Juni 2014 - 13:26

    Mams:

    Hoi lieve meis,

    Wat een superleuke foto's! Ben benieuwd naar het filmpje! Ik vind het ook geweldig dat je dit gedaan hebt, je kan in elk geval zeggen dat je alles van Aruba gezien hebt!
    Vandaag je laatste werkdag, al met al is de tijd toch erg snel gegaan zeg.
    Geniet nog lekker van de laatste dagen op Aruba.
    Ik ga je kamer weer helemaal fris en rein maken voor je thuiskomst!
    En nee ik ga niet naar Cas maar volgens mij weet de weerman dat nog niet ;-)


    Kus van mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1738
Totaal aantal bezoekers 8593

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: