Wat een week... Wat een avontuur... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Wat een week... Wat een avontuur... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Wat een week... Wat een avontuur...

Blijf op de hoogte en volg Romy

16 Mei 2014 | Aruba, Aruba

Hallo allemaal,

Ook deze week heb ik overleefd en dat terwijl deze week het nodige avontuur met zich meebracht!

Het begon met de afgelopen zondag, na een avond heel leuk stappen tot in de vroege uurtjes (half 9 om precies te zijn) was ik uiteraard uiterst fit zoals jullie begrijpen. Toen Laura en ik beide even weg waren uit huis is er ingebroken! Het is hoogstwaarschijnlijk een junk geweest die ongeveer 30 gulden (12 euro) en een hele oude telefoon heeft meegenomen. Voor de rest stond alles er nog, maar toch was het even schrikken.

Vervolgens begon mijn week op maandag uiterst vrolijk op het werk. Ik ben namelijk aangevallen door een kakkerlak, wisten jullie dat deze beesten van 5 cm ook nog eens kunnen vliegen? Nou ik weet het nu wel! Hij zat bij ons op de muur toen hij besloot op mij te kruipen. Zoals jullie begrijpen reageerde ik uiterst kalm, gilde ik vooral niet en heb ik hem uiterst rustig van mij afgeslagen. Helaas vond de kakkerlak het niet nodig om van mij af te gaan en na vele dansjes, een hoop gegil en 3 pogingen was het bij poging 4 door mijn lieftallige collega raak. Hij heeft mij bevrijd van dit smerige beestje. M'n collega's en zelfs gasten hebben zich wel kostelijk vermaakt door mijn optreden en hebben zich er tranen om gelachen. Ik iets minder kan ik verklappen, het heeft me zelfs een nacht slecht slapen met nachtmerries over kakkerlakken gekost.

Dinsdag was ik lekker vrij, de dag begon uiterst relaxed en ben samen met een collega en haar vriend lekker naar het strand geweest. Toen ik thuis kwam kwamen een paar meiden op het idee om een zumba en body workout les te volgen. Nu ben ik wel in voor een dansje en een beetje sport, maar Zumba dat is echt niks voor mij! Al dat ADHD gedoe, we hebben ook vandaag wel weer kunnen lachen. Moe en voldaan hoopte ik na de nacht van de kakkerlakken nachtmerries vandaag lekker te kunnen slapen, ook deze keer was het me weer niet gegund. Want wat bleek nou... er zat een slang voor de deur! Mijn heldhaftige huisgenootjes hebben deze gelukkig met behulp van de BBQ tang en een pollepel gevangen. Slang weg, Romy gered en nu hopen op niet een slangen nachtmerrie.

Gelukkig heb ik goed mogen slapen afgelopen nachten! Ik voel me dus weer helemaal fit! Nog 1 dag werken en dan gaan we morgen op pad met een quad, lekker scheuren door de ruwe natuur van Aruba. Maar uiteraard wordt vanavond het weekend eerst ingeluid met een stappertje!

Lieve mensen, tot de volgende zal ik maar zeggen!

Liefs,

Romy

  • 16 Mei 2014 - 21:20

    Papa:

    Hoi lieverd,

    Wat een rustig weekje! Wel balen dat er is ingebroken, gelukkig is er niet veel weg. Maar dat maakt het gevoel niet minder. Ik weet uit eigen ervaring ook dat kakkerlakken kunnen vliegen. Op de kazerne stond in de kantine een grote koelkast met daarin z'n groot pak melk van 15 liter. Toen het pak leeg was en de eetzaal vol zat gingen ze een nieuw pak ophangen. Bij het openen vlogen er honderde kakkerlakken de zaal in! Probeer dan nog maar eens je glas melk op te drinken! Echt goor!!! Audrey is ook aan het stappen, ze is naar antwerpen. Dj hardwell treed daar op en Ik mag haar om 3.30 u ophalen.... Het was vandaag geweldig weer! Uiteraard heb ik met michiel op het terras gezeten. Het was net zomer. Het weekend zou het ook mooi worden, misschien bbq? We zien wel wat we gaan doen.

    Liefs papa

  • 18 Mei 2014 - 23:06

    Mams:

    Hallo avonturier :-)

    Afschuwelijk die kakkerlak. Ik had je verhaal natuurlijk al gehoord maar nu ik het weer lees zie ik het helemaal voor me. Als gast bij Barefoot heb je dan een etentje met entertainment haha.
    Al met al een beestachtig weekje voor je. Want zo'n slang daar zou ik het ook niet op hebben, die vind ik zo eng.
    Akelig dat er is ingebroken maar gelukkig is er dus niet veel weggenomen.
    Ik ga zo slapen, morgen begint de werkweek weer. Het was wel een heerlijk weekend met strandweer, dus ik heb m'n Aruba-bruin nog een beetje doorgebakken zodat ik straks niet zo afsteek als je weer op de Nolle ligt ;-)
    Ik kreeg ook nog een mailtje van Marc die nu kan voetballen aan boord. Die ga ik morgen even een mailtje terugsturen.
    Leuk trouwens dat jullie met een quad op pad zijn geweest.
    Jij zal nu wel aan het werk zijn, dus als je dit leest...weltrusten alvast.

    Kus van mama

  • 19 Mei 2014 - 13:24

    Rianne:

    Hoi lieve Romy,

    Jakkes, wat een toestanden. Gelukkig is er niet veel meegenomen bij de inbraak maar het idee is akelig.
    Was het toch geen giftige slang? wel stoer van je huisgenootjes om de slang te vangen.
    Ik ben geabonneerd op de "Zin" (past bij mijn leeftijd haha) en daar staat een reportage in over Aruba, leuk om te lezen. Barefoot word helaas niet vermeld, maar wel leuke andere tentjes en wetenswaardigheden over Aruba. Hoe was het scheuren met de quad? We horen er wel weer van.
    Het is nu 23 graden, niks vergeleken bij jou uiteraard maar voor mij een aangenaam temeratuurtje en goed BBQ weer.
    Alles staat mooi in bloei hier en de druivenranken in de kas zitten vol met minidruifjes, kan je lekker druiven komen eten in augustus en september.
    Werk ze de komende dagen en tot horens weer.

    Liefs, Rianne

  • 26 Mei 2014 - 20:53

    Tante Jopie:

    Hoi Romy

    Nou nog een paar weekjes en dan kan je weer zonnen op het Nollen strand.
    Als je terug komt dan moet je die kleine vriendjes van je maar daar laten hoor.
    Ik kreeg er zelf jeuk van toen ik het las. Foei.

    Ellen is over 4 weken thuis.

    Groetjes van tante Jopie, tot zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 8596

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: