Vrije dagen in Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Vrije dagen in Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Vrije dagen in Aruba

Blijf op de hoogte en volg Romy

26 Maart 2014 | Aruba, Aruba

Hallo Allemaal!

Hier weer een berichtje uit Aruba, de laatste is alweer een tijdje geleden. Maar ondertussen heb ik het uiteraard erg druk en in de vrije momenten die ik heb duik ik niet altijd achter m'n laptop. Het is hier tenslotte dagelijks 30+ graden. Daarnaast vind ik het uiteraard ook altijd leuk als ik reactie op een blog krijg. Behalve dat jullie het leuk vinden om iets over mij te lezen vind ik het ook leuk om iets van jullie te horen! Tot dusver krijg ik van vele geen reactie! Ik vraag me dan ook af of sommige überhaupt nog leven!

Maar goed dat is dat.. Ik weet niet of iedereen het inmiddels weet. Maar ik krijg 28 maar bezoek van mijn lieve vriend! Hij komt me 8 dagen opzoeken en dan ga ik hem eens laten zien hoe mooi Aruba is! Jaja.. Marc.. Bereid je maar voor!

Afgelopen zondag zijn we met de Sunshine crew, of in ieder geval een deel van Sunshine gaan varen op een Catamaran. Dit was echt super gaaf. We hebben ontzettend genoten en heel veel gelachen! Ik zal zo even wat foto's van ons avontuur erbij zetten. Tijdens het boottochtje hebben we ook gedoken, de onderwater wereld in Aruba is echt geweldig mooi! Er is zo ontzettend veel te zien en de vissen komen ook ontzettend dichtbij.

Vandaag moet ik weer een dagje werken, net als morgen. Ook het werk bevalt me nog steeds enorm. Behalve het werk hangt er ook een gezellige sfeer onderling. Dat maakt de sluitdrankjes dan ook extra leuk! Gelukkig is het nog steeds High Season dat betekent dus voor ons veel drukte. In mei schijnt het wel weer een beetje af te gaan nemen. Maar ook dat is niet erg!

Voor nu houd ik het even voor gezien en ga ik even een paar foto's plaatsen! Ik zal zeggen tot de volgende allemaal!

XX Romy

  • 26 Maart 2014 - 19:41

    Rianne:

    Lieve Romy, heb je in de tussentijd PB gestuurd via je hotmail.
    Leuke foto's, net als op alle foto's kan je zien dat jullie genieten.
    Ik wens jullie een fijne dikke week toe met elkaar! De factor 50+ (heeft ie keihard nodig) en korte broeken liggen al klaar! Ben blij voor jullie! Tot horens weer. Liefs, Rianne

  • 26 Maart 2014 - 22:12

    Mam:

    Hoi lieve meis,
    Wat een prachtige foto's zeg, echt geweldig dat jullie zo'n catamaran hebben gehuurd. Die foto met snorkel vind ik ook heel erg leuk. Je staat ook met alles :-) Net je moeder..
    Maar voor de zekerheid neem ik toch m'n oude kleine brilletje mee, je weet maar nooit, als daar zo'n duikbril overheen past..
    Marc heeft net nog een zonnebankje gehad maar hij zal z'n factor 50 zeker nog nodig hebben. Jij bent inmiddels mooi bruin !
    Ik wens jullie een superfijne week samen en vind het heel fijn dat jullie lekker een week samen zijn op Aruba.
    Veel plezier en genieten !
    Liefs van mama

  • 27 Maart 2014 - 10:39

    Lianne:

    Hey Romy,

    Waarschijnlijk lig je nu nog op 1 oor! ⏰

  • 27 Maart 2014 - 10:42

    Lianne:

    Waar is nu m'n hele verhaal? er staat nu maar 1regel?

  • 27 Maart 2014 - 17:50

    Papa:

    Hoi lieverd,

    Ik had de foto's al gezien op Joyce haar telefoon. Wat een leuk bootje waar je op zit al is het natuurlijk niet de Jeanne! Misschien kan ik nog met de boot komen, zeilen we samen terug naar Vlissingen. Ik heb gisteren mijn uitslag gekregen van mijn Thesis, voldoende! ik moet nu nog mijn stuk verdedigend en dan ben ik eindelijk klaar. Inmiddels ben ik volop aan de slag gegaan in mijn nieuwe baan. Het is ontzetten leuk maar erg druk. Iedere dag leer ik weer wat bij. Helaas moet ik weer stoppen. Ik moet boodschapen halen. Joyce roept steeds dat ze honger heeft….

    Liefs van papa, xxxxx

    ps is stuur je berichtjes met whats App maar krijg geen reactie, ontvang je ze wel of heb je het te druk?

  • 29 Maart 2014 - 16:15

    Tante Jopie:

    Hè Romy
    Leuk om weer en nieuw verslag te lezen. Je hebt het wel naar je zin als ik het zo lees.

    Bij deze feliciteer ik je met de verjaardag van je moeder.

    Ellen zit in Colombia dus die is niet ver weg van jou, maar toch wel een eindje zwemmen hoor.

    Nou Romy fijne tijd verder en leuk dat Mark naar jou toe komt.

    Groetjes en liefs tante Jopie en oom Co. Dooooeeei

  • 08 April 2014 - 23:16

    Oma:

    Lieve Romy
    Eindelijk weer eens een berichtje van ons Geweldig dat je een fijn weekje hebt gehad met
    DE LIEFSTE.daar kun je weer even aan terug denken Hier gaat alles goed hoor, we hebben het weekend een feest gehad van Jan en Monique was erg leuk.
    Nog een paar weekjes en dan kun je weer uitkijken naar de komst van je moeder en zus Audrey is aan het aftellen hoor geweldig!
    Lieverd Geniet ervan.
    XXX Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 8592

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: