Arubanen lui..? Nu snap ik waarom! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu Arubanen lui..? Nu snap ik waarom! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Romy Pfeifer - WaarBenJij.nu

Arubanen lui..? Nu snap ik waarom!

Blijf op de hoogte en volg Romy

05 Februari 2014 | Aruba, Aruba

Zo wij zijn weer ontwaakt uit onze schoonheidsslaapjes.
Wat heb ik lekker geslapen na het keihard werken van gisterenavond!

Wat was het ontzettend leuk, maar wat is het hard werken.
Het werk is echt super leuk! En wat een enorme gastvrijheid bieden we als bedrijf aan. Hier kunnen ze in Nederland nog wat van leren! Gisteravond hebben we met het hele team 2 tot 3 shifts weggewerkt. Dit houdt in dat alle tafels sowieso 2 keer bezet waren en sommige zelfs 3 keer. In totaal zijn het meer dan 200 gasten geweest. Dat is toch ongelooflijk?! In welk restaurant in Nederland wordt dat nou weggedraaid? En wat een variaties op cocktails heb ik voorbij zien komen, er worden ontzettend veel cocktails gedronken. Ik ben wat dat betreft echt nog een cocktail groentje, maar het begon goed ik heb namelijk al meer dan 30 variaties op de martini voorbij horen komen, weten jullie dat er zoveel variaties bestaan?!

Kortom ik heb echt een super werkdag gehad, ik voel nu wel m'n benen hoor! Het terras staat namelijk deels buiten op het strand. Zoals jullie vast ook wel kunnen bedenken is dat echt zwoegen.

Buitenom de eerste werkdag zijn we natuurlijk ook in ons appartement getrokken. We zijn echt meer dan tevreden, het is echt ons eigen plekje geworden. De eerste avond hebben we alles ingericht, boodschappen gedaan en schoongemaakt. Zo is het tenminste lekker schoon van ons eigen. Daarna hebben we lekker in onze tropische tuin aan de biertjes gezeten. Er hangt echt een super gezellige sfeer! Allemaal studenten die ontzettend begaan met elkaar zijn, het is eigenlijk net één groot studentenhuis maar dan in tropische sferen! Binnenkort zal ik even wat foto's van het appartement plaatsen.

Voor nu gaan we even lekker ontbijten, het is hier namelijk net half 10.
Laura staat eieren met spek te bakken, dus die geur komt me inmiddels tegemoet.

Voor iedereen werkze vandaag en alvast een fijne avond!
Ik moet vanavond weer werken, en heb donderdag een wine en spijstasting erg leuk dus!!!

Liefs uit Aruba

  • 05 Februari 2014 - 22:16

    Mams:

    Wow, meer dan 200 gasten, dan heb je inderdaad heel hard gewerkt en dat in die temperatuur en deels door het zand! Knap hoor. Maar vooral ook heel fijn dat het superleuk is! Ook leuke collega's?
    Voor donderdag heb je ook een leuk vooruitzicht.
    Ik heb vanavond hardgelopen door de regen en met flink veel wind, terwijl ik daar liep dacht ik, die Romy die loopt nu in het zonnetje, wat een contrast he.
    Werkze verder en veel plezier bij de wine en spicetasting!

    Liefs en kus van mams (skype-app is gedownload :-)

  • 05 Februari 2014 - 22:17

    Mams:

    Wow, meer dan 200 gasten, dan heb je inderdaad heel hard gewerkt en dat in die temperatuur en deels door het zand! Knap hoor. Maar vooral ook heel fijn dat het superleuk is! Ook leuke collega's?
    Voor donderdag heb je ook een leuk vooruitzicht.
    Ik heb vanavond hardgelopen door de regen en met flink veel wind, terwijl ik daar liep dacht ik, die Romy die loopt nu in het zonnetje, wat een contrast he.
    Werkze verder en veel plezier bij de wine en spicetasting!

    Liefs en kus van mams (skype-app is gedownload :-)

  • 09 Februari 2014 - 19:00

    Joyce:

    Ha bikkel,

    Dat is nog eens werken Room, ik wist niet dat die Arubanen dat konden ;-) En die cocktail kennis is voor ons ook weer handig, dan kan je ons wegwijs maken met de lekkerste drankjes.
    Fijn om te horen dat het appartement goed bevalt. Op het filmpje dat je stuurde zag het er inderdaad prima uit, een fijn plekje waar je de komende maanden je thuis zult hebben. Lijkt me erg gezellig een soort studentenhuis in tropische sferen.
    Hoe was je wine en spice tasting?

    Nou heel veel liefs vanuit een nat en winderig Nederland…

    Xx Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Life is better in Aruba.. One happy Island.. de wel bekende spreuken van Aruba, oftewel van mijn leven. Lees mee met mijn avonturen op dit heerlijke eiland!

Actief sinds 07 Jan. 2014
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 8594

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: